Dark Mode

Pagina de media

CNA se digitalizează cu peste 20 de milioane de euro. Cel mai mare proiect din istoria instituţiei: analiză a conţinutului cu ajutorul inteligenţei artificiale, platforme de interacţiune cu publicul şi un nou program de educaţie media

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
28 May 2025
CNA se digitalizează cu peste 20 de milioane de euro. Cel mai mare proiect din istoria instituţiei: analiză a conţinutului cu ajutorul inteligenţei artificiale, platforme de interacţiune cu publicul şi un nou program de educaţie media
Consiliul Naţional al Audiovizualului intră într-o nouă etapă de transformare, printr-un proiect de peste 20 de milioane de euro care vizează digitalizarea completă a instituţiei şi adaptarea la provocările erei informaţionale.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.