T-Mobile, Blis și Vistar Media: Tranzacții care rescriu regulile publicității OOH
We INVENT
The Betterist aka Cristina Ursu, este un om și un profesionist care creează legături (între oameni și ei înșiși precum și în comunități), ajută la dărâmarea de mituri (despre eșec, blocaje, teamă) și demonstrează că vulnerabilitatea, asumarea și ideea ce „împreună” stau la baza oricărui succes personal sau profesional. Iar pe 8 februarie invită la un eveniment exact despre aceste […]
Articolul Ce înseamnă „to betterize your life”? apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.
Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.