Dark Mode

Pagina de media

Audienţe Eurovision, într-un an fără participarea României. Concursul muzical a înregistrat cea mai mare audienţă din 2004, cu 166 de milioane de telespectatori în 37 de ţări

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
29 May 2025
Audienţe Eurovision, într-un an fără participarea României. Concursul muzical a înregistrat cea mai mare audienţă din 2004, cu 166 de milioane de telespectatori în 37 de ţări
Cu trei milioane de persoane mai mult decât anul trecut, care au urmărit parcursul celor 37 de concurenţi în timpul celor două semifinale şi al finalei din 17 mai, care a văzut victoria contratenorului austriac JJ.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.