Dark Mode

We INVENT

Aplicația românească ESX depășește pragul de 500.000 de utilizatori și lansează o nouă linie de business care conectează antrenorii de fitness și nutriționiștii din România cu potențiali clienți

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
12 Dec 2024
Aplicația românească ESX depășește pragul de 500.000 de utilizatori și lansează o nouă linie de business care conectează antrenorii de fitness și nutriționiștii din România cu potențiali clienți

articol de Andreea Retea Anul 2024 a fost unul marcat de inovație și creștere accelerată pentru ESX, platformă de agregare a activităților de fitness, sport, nutriție şi wellbeing.  Aplicația oferă în prezent un abonament cu acces nelimitat la peste 650 de centre sportive şi săli de fitness din România, după adăugarea unui număr de 180 de cluburi partenere doar anul […]

Articolul Aplicația românească ESX depășește pragul de 500.000 de utilizatori și lansează o nouă linie de business care conectează antrenorii de fitness și nutriționiștii din România cu potențiali clienți apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.