Dark Mode

We INVENT

Andrada Spafiu – “Cred ca una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă România este poluarea, fie ea a aerului, a apei sau a solului”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
10 Jun 2025
Andrada Spafiu – “Cred ca una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă România este poluarea, fie ea a aerului, a apei sau a solului”

La ediția din acest an a IEFF – Festivalul Internațional de Film Ecoperformance, ce va avea loc între 13-15 iunie, publicul din Petroșani va avea ocazia să întâlnească trei invitate speciale, ale căror povești și practici artistice aduc perspective unice asupra relației dintre om și mediu.Despre ele veți afla mai multe în materialul de mai jos. Partenerul local din acest […]

Articolul Andrada Spafiu – “Cred ca una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă România este poluarea, fie ea a aerului, a apei sau a solului” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.