Dark Mode

We INVENT

Alina Tofan – Ecoperformance-ul are mereu la bază investigarea tensiunilor dintre corp, strămoși și mediu

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
12 Feb 2025
Alina Tofan – Ecoperformance-ul are mereu la bază investigarea tensiunilor dintre corp, strămoși și mediu

Pe 13 februarie, la Agenția București are loc vernisajul expoziției „Searching for Cassandra”, semnate de artistele Teodora Rotaru și Alina Tofan. Ocazia perfectă de a sta de vorbă cu Alina despre condiția artei în 2025, ce e acela un ecoperformance, cum se raportează ea la mediul artistic și ce challenge-uri apar în jurul ei. Alina e de părere că nu […]

Articolul Alina Tofan – Ecoperformance-ul are mereu la bază investigarea tensiunilor dintre corp, strămoși și mediu apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.