Dark Mode

We INVENT

Ahold Delhaize finalizează achiziția Profi Rom Food SRL, întărindu-și prezența pe piața din România

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
03 Jan 2025
Ahold Delhaize finalizează achiziția Profi Rom Food SRL, întărindu-și prezența pe piața din România

Zaandam, Olanda, 3 ianuarie 2025 – Ahold Delhaize are plăcerea de a anunța finalizarea achiziției retailerului român de produse alimentare Profi Rom Food SRL (Profi) de la MidEuropa pentru o sumă de aproximativ 1,3 miliarde EUR Valoarea Întreprinderii. Achiziția dublează amprenta de retail a Ahold Delhaize în România, care operează în prezent aproape 1.000 de magazine sub brandul Mega Image. […]

Articolul Ahold Delhaize finalizează achiziția Profi Rom Food SRL, întărindu-și prezența pe piața din România apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.