Un imperativ global: Sustenabilitatea în DOOH
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.
Pagina de media
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.
Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.
Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.