Dark Mode

Pagina de media

WhatsApp amâna activarea reclamelor în Europa cel puţin până anul viitor

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
20 Jun 2025
WhatsApp amâna activarea reclamelor în Europa cel puţin până anul viitor
În urmă cu două zile, WhatsApp anunţa că va începe să afişeze la nivel global reclame în secţiunea Updates, unde sunt găzduite postările efemere ale utilizatorilor.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.