Dark Mode

We INVENT

Un ostaș în slujba pâinii

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
06 Sep 2024
Un ostaș în slujba pâinii

articol de Marian Costache Dacă ai mers vara asta la mare sau munte cu mașina, pe autostradă sau pe drumuri județene, cu siguranță ai remarcat un panou outdoor de toată frumusețea – culoare neagră, elegant cât de cât, o reclamă foarte discretă la o carte, dar foarte vizibilă la un om – Nicolae Ciucă. Cartea în cauză, sau mai bine […]

Articolul Un ostaș în slujba pâinii apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Ascensiunea publicității DOOH: Transformarea peisajului urban

Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.

Creștere fără precedent în piața DOOH estimată până în 2031

Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.

Publicitatea OOH (Out of Home) a depășit pragul de 5% în anul 2023

Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.