Dark Mode

We INVENT

Un discovery box inovator a redefinit experiența de brand pentru consumatorii din România.

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
27 Nov 2024
Un discovery box inovator a redefinit experiența de brand pentru consumatorii din România.

București, 27 Noiembrie 2024:  Dacă ești printre cei care iubesc surprizele și mereu ești în căutarea unui produs nou care să-ți îmbunătățească rutina zilnică, BUZZBox este aici să îți capteze atenția. Lansat de BUZZStore, BUZZBox redefinește conceptul de discovery box cu o selecție lunară care aduce la ușa ta produse din diverse domenii. De la beauty și wellness, la home […]

Articolul Un discovery box inovator a redefinit experiența de brand pentru consumatorii din România. apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.