Dark Mode

We INVENT

Top 3 tendințe în performance marketing, by Initiative România

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
11 Sep 2024
Top 3 tendințe în performance marketing, by Initiative România

Pe măsură ce tehnologia continuă să redefinească marketingul digital, specialiștii media de la Initiative România au identificat trei tendințe majore care vor modela strategiile de performance marketing în 2024 și 2025. Media Fact Book, un studiu amplu al pieței de publicitate realizat de Initiative, evidențiază evoluția platformelor de social media în platforme de vânzări, rolul influencerilor și creșterea utilizării inteligenței […]

Articolul Top 3 tendințe în performance marketing, by Initiative România apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.