Un imperativ global: Sustenabilitatea în DOOH
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.
We INVENT
Pe măsură ce tehnologia continuă să redefinească marketingul digital, specialiștii media de la Initiative România au identificat trei tendințe majore care vor modela strategiile de performance marketing în 2024 și 2025. Media Fact Book, un studiu amplu al pieței de publicitate realizat de Initiative, evidențiază evoluția platformelor de social media în platforme de vânzări, rolul influencerilor și creșterea utilizării inteligenței […]
Articolul Top 3 tendințe în performance marketing, by Initiative România apare prima dată în WE INVENT.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.
Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.
Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.