Dark Mode

We INVENT

#TheAlternativeSchool ofera 50 de burse la modulul #FutureProofCreativity, cu suportul Ursus Breweries & Invizibilii.ro

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
13 Aug 2025
#TheAlternativeSchool ofera 50 de burse la modulul #FutureProofCreativity, cu suportul Ursus Breweries & Invizibilii.ro

 #FutureProofCreativity | Modulul Toamnă – Iarnă 5 noiembrie – 8 decembrie 2025 | Înscrierile sunt deschise #TheAlternativeSchool oferă 50 de burse integrale pentru Modulul toamnă – iarnă #FutureProofCreativity – un program intensiv de creativitate aplicată în marketing, design, trade, advertising, limbaje vizuale, strategie și social media, care pavează drumul către Cannes Lions 2026 și competițiile Young Lions, RHA și ERA. Oportunități […]

Articolul #TheAlternativeSchool ofera 50 de burse la modulul #FutureProofCreativity, cu suportul Ursus Breweries & Invizibilii.ro apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.