Dark Mode

We INVENT

#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
24 Feb 2025
#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

comunicat Cristiana Trifu & Mădălina Sandu (Digital), susținute de Raiffeisen Bank România, Alexandra Moisescu & Cătălina Manea (Print) și Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile (PR), susținuți de Ursus Breweries sunt cei șase talentați care vor reprezenta România la Cannes Lions, în urma clasamentului de la competițiile locale, prin rezolvarea celor 3 brief-uri oferite de sponsori din cadrul cMBA-ului #FutureProofCreativity, devansând […]

Articolul #TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.