Dark Mode

We INVENT

Talpa Iadului este doar un loc fictiv, nu ceva real. Iar arta în general pleacă din imaginație, deci este cumva tot fictivă

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
22 Oct 2024
Talpa Iadului este doar un loc fictiv, nu ceva real. Iar arta în general pleacă din imaginație, deci este cumva tot fictivă

Weekendul acesta, timp de 3 zile, pe 25, 26 și 27 octombrie, are loc la Ploiești festivalul de arte Talpa Iadului. Vom avea parte de concerte, modă, poezie, dansuri, expoziții și multe surprize, toate puse cap la cap de Cătălin Munteanu. „Formula festivalului este aceeași de la prima ediție. Concerte, poezii, prezentări de modă, expoziții, ateliere și tot așa. În […]

Articolul Talpa Iadului este doar un loc fictiv, nu ceva real. Iar arta în general pleacă din imaginație, deci este cumva tot fictivă apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.