Dark Mode

We INVENT

Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
26 May 2025
Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic

comunicat Criza economică digitalizează cumpărăturile: cum se informează românii înainte de a merge în magazin 58% dintre europeni nu cred că vor avea mai mulți bani în 2025 – Shopfully explică de ce Anul 2025 continuă să fie marcat de incertitudini economice, în ciuda unei inflații ușor mai scăzute comparativ cu anii anteriori. Cel mai recent studiu realizat de Shopfully […]

Articolul Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.