Dark Mode

We INVENT

Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
26 May 2025
Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic

comunicat Criza economică digitalizează cumpărăturile: cum se informează românii înainte de a merge în magazin 58% dintre europeni nu cred că vor avea mai mulți bani în 2025 – Shopfully explică de ce Anul 2025 continuă să fie marcat de incertitudini economice, în ciuda unei inflații ușor mai scăzute comparativ cu anii anteriori. Cel mai recent studiu realizat de Shopfully […]

Articolul Studiu Shopfully – Promoțiile, în centrul atenției: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.