T-Mobile, Blis și Vistar Media: Tranzacții care rescriu regulile publicității OOH
We INVENT
comunicat România se confruntă cu provocări economice și sociale profunde, mai ales în rândul locuitorilor din mediul rural și al mamelor care doresc să își asigure un viitor financiar stabil pentru familie. Potrivit Institutului Național de Statistică, doar 36% dintre femeile din mediul rural au un loc de muncă stabil, comparativ cu 62% în mediul urban. Această discrepanță este agravată […]
Articolul Studiu Agenția EmilWeb: 1 din 3 mame cu copii sub trei ani rămâne în afara pieței muncii apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.
Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.