Dark Mode

We INVENT

Revolut Business: Trei din cinci factori de decizie din companii cred că băncile clasice se adaptează mai greu la nevoile afacerilor moderne

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
13 Nov 2024
Revolut Business: Trei din cinci factori de decizie din companii cred că băncile clasice se adaptează mai greu la nevoile afacerilor moderne

București, 13 noiembrie 2024 – Revolut Business, aplicația financiară globală folosită de sute de mii de companii, dă publicității un studiu realizat alături de compania de cercetare Dynata, care ne arată că tot mai multe companii se orientează spre fintech-uri, în defavoarea băncilor tradiționale, pentru a-și rezolva nevoile financiare, urmând tendințele din segmentul serviciilor pentru persoane fizice. Studiul a fost […]

Articolul Revolut Business: Trei din cinci factori de decizie din companii cred că băncile clasice se adaptează mai greu la nevoile afacerilor moderne apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.