Dark Mode

We INVENT

Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
19 Jul 2024
Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții

București, 19 iulie 2024 – Revolut, fintech-ul global cu peste 45 de milioane de clienți retail și sute de mii de companii la nivel global, a lansat azi în România Fondurile Flexibile de Investiții pentru segmentul business. Cu ajutorul Fondurilor Flexibile de Investiții, clienții Revolut Business care au abonamente plătite pot investi în fonduri de piață monetară (MMF), cu un […]

Articolul Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Ascensiunea publicității DOOH: Transformarea peisajului urban

Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.

Creștere fără precedent în piața DOOH estimată până în 2031

Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.

Publicitatea OOH (Out of Home) a depășit pragul de 5% în anul 2023

Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.