Dark Mode

We INVENT

Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
19 Jul 2024
Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții

București, 19 iulie 2024 – Revolut, fintech-ul global cu peste 45 de milioane de clienți retail și sute de mii de companii la nivel global, a lansat azi în România Fondurile Flexibile de Investiții pentru segmentul business. Cu ajutorul Fondurilor Flexibile de Investiții, clienții Revolut Business care au abonamente plătite pot investi în fonduri de piață monetară (MMF), cu un […]

Articolul Revolut Business deschide accesul firmelor la fondurile de piață monetară (MMF) și lansează Fondurile Flexibile de Investiții apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.