Dark Mode

We INVENT

Recunoaștere globală: BUMBU este romul super premium nr. 1 în lume și în România, conform IWSR[1] , respectiv Nielsen[2]

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
19 Aug 2025
Recunoaștere globală: BUMBU este romul super premium nr. 1 în lume și în România, conform IWSR[1] , respectiv Nielsen[2]

București, 19 august 2025 – Rezultatele remarcabile ale BUMBU la nivel global au depășit cu mult media categoriei de rom, devenind factorul-cheie care a susținut creșterea generală. Potrivit IWSR Global Trends Report 2025, premiumizarea își menține forța la nivel global, chiar dacă evoluează într-un ritm diferit de la o piață la alta. Segmentul premium și super-premium a crescut la nivel […]

Articolul Recunoaștere globală: BUMBU este romul super premium nr. 1 în lume și în România, conform IWSR[1] , respectiv Nielsen[2] apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.