T-Mobile, Blis și Vistar Media: Tranzacții care rescriu regulile publicității OOH
We INVENT
comunicat ESX, platforma de agregare a activităților de fitness, sport, nutriție și wellbeing, anunță o investiție de 600.000 de euro în dezvoltarea PTN.esx.ro (Personal Trainer Network), extensia digitală dedicată antrenorilor personali, nutriționiștilor, kinetoterapeuților și fizioterapeuților. Acest proiect marchează un pas major în digitalizarea industriei de fitness și wellbeing, oferind specialiștilor instrumente avansate pentru gestionarea activității și creșterea veniturilor. Cu peste […]
Articolul PTN by ESX, primul motor de căutare dedicat antrenorilor personali și nutriționiștilor din România. Investiție de 600.000 de euro în platformă apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.
Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.