Dark Mode

We INVENT

Promotica se extinde în România odată cu lansarea campaniei ”Frenemies” la Profi!

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
30 Aug 2024
Promotica se extinde în România odată cu lansarea campaniei ”Frenemies” la Profi!

Par inamici, dar sunt amici: căței și pisici cu super lipici! Oare este posibil ca cei mai buni prieteni să fie în același timp inamici? Da, este posibil atunci când pisicile și cățeii trăiesc împreună sub același acoperiș! Această rivalitate eternă între ei este tema principală a noii campanii promoționale de marketing din magazinele Profi. Campania intitulată “Pisici versus Căței. Frenemies” a fost lansată […]

Articolul Promotica se extinde în România odată cu lansarea campaniei ”Frenemies” la Profi! apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.