Dark Mode

We INVENT

Pernod Ricard își extinde parteneriatul cu Mediascope, mizând pe inovație și creativitate experiențială în 2025

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
05 May 2025
Pernod Ricard își extinde parteneriatul cu Mediascope, mizând pe inovație și creativitate experiențială în 2025

București, 5 mai 2025 Pernod Ricard, unul dintre liderii mondiali în industria băuturilor spirtoase și a vinurilor, își continuă parteneriatul cu agenția Mediascope. De la inițiative estivale la perioade festive cu o concurență intensă, colaborarea s-a evidențiat prin execuții si experiențe creative la punctul de vânzare, care au crescut vizibilitatea produselor premium și super-premium din portofoliul Pernod Ricard. Prin concepte […]

Articolul Pernod Ricard își extinde parteneriatul cu Mediascope, mizând pe inovație și creativitate experiențială în 2025 apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.