Ce-ar fi daca? - Phoenix Media invită industria să gândească altfel
We INVENT
articol de Marian Costache N-am mai fost de mult pe stradă. Adică, am mai fost, dar nu la modul ăla, în căutare de publicitate bună sau rea, cu un ochi critic de publicitar blazat. Să vedem ce mai afișează corporațiile pentru bizoni, cât de mult s-a mai alterat mesajul și cum a mai coborât limbajul să pară că vorbim aceeași […]
Articolul Perna de pipi, Bridgerton și un pic de Altceva apare prima dată în WE INVENT.
Brief-urile publicitare DOOH contemporane nu mai sunt simple solicitări de afișare. Ele includ cerințe sofisticate — care reflectă obiective clare de brand, adaptabilitate contextuală, personalizare dinamică și măsurare avansată. Pe măsură ce mediul urban devine tot mai fragmentat și conectat, instrumentele creative trebuie să răspundă în timp real; iar brief-urile se transformă în planuri complexe, multi-layered, care solicită o orchestrare impecabilă.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.