Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
We INVENT
articol de Marian Costache N-am mai fost de mult pe stradă. Adică, am mai fost, dar nu la modul ăla, în căutare de publicitate bună sau rea, cu un ochi critic de publicitar blazat. Să vedem ce mai afișează corporațiile pentru bizoni, cât de mult s-a mai alterat mesajul și cum a mai coborât limbajul să pară că vorbim aceeași […]
Articolul Perna de pipi, Bridgerton și un pic de Altceva apare prima dată în WE INVENT.
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.