“Cum să câștigi la OOH”
We INVENT
articol de Marian Costache N-am mai fost de mult pe stradă. Adică, am mai fost, dar nu la modul ăla, în căutare de publicitate bună sau rea, cu un ochi critic de publicitar blazat. Să vedem ce mai afișează corporațiile pentru bizoni, cât de mult s-a mai alterat mesajul și cum a mai coborât limbajul să pară că vorbim aceeași […]
Articolul Perna de pipi, Bridgerton și un pic de Altceva apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.