Dark Mode

We INVENT

Oportunitate internațională pentru talentele sub 25 de ani

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
25 Sep 2024
Oportunitate internațională pentru talentele sub 25 de ani

#TheAlternativeSchool anunță preselecția pentru Roger Hatchuel Academy: Destinație Cannes – ediția 20 Pentru al 20-lea an consecutiv, #TheAlternativeSchool lansează preselecția pentru Roger Hatchuel Academy, cu misiunea de a descoperi, forma și expune cei mai talentați tineri români, sub 25 de ani, la o experiență internațională unică, de învățare și competiție. Invizibilii.ro, platforma dedicată persoanelor defavorizate ce oferă acces la resurse […]

Articolul Oportunitate internațională pentru talentele sub 25 de ani apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.