Dark Mode

Pagina de media

O imagine cât o campanie de publicitate. Cum a ajuns brandul de apă minerală Aqua Carpatica în mâinile fotbalistului Kylian Mbappe, la Supercupa Europei

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
16 Aug 2024
O imagine cât o campanie de publicitate. Cum a ajuns brandul de apă minerală Aqua Carpatica în mâinile fotbalistului Kylian Mbappe, la Supercupa Europei
Imaginea săptămânii în marketing vine de la Superliga Europei, meci care s-a jucat la Varşovia între Real Madrid şi Atalanta, partidă încheiată cu scorul de 2-0.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.