Dark Mode

Pagina de media

O imagine cât o campanie de publicitate. Cum a ajuns brandul de apă minerală Aqua Carpatica în mâinile fotbalistului Kylian Mbappe, la Supercupa Europei

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
16 Aug 2024
O imagine cât o campanie de publicitate. Cum a ajuns brandul de apă minerală Aqua Carpatica în mâinile fotbalistului Kylian Mbappe, la Supercupa Europei
Imaginea săptămânii în marketing vine de la Superliga Europei, meci care s-a jucat la Varşovia între Real Madrid şi Atalanta, partidă încheiată cu scorul de 2-0.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.