Dark Mode

We INVENT

Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
09 Oct 2024
Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul”

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a anuntat un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. In lunga sa cariera actorul s-a remarcat drept un adevarat povestitor, ce invita oamenii la momente de amintiri si relaxare. Prin aceasta colaborare, Caraiman si-a propune sa consolideze identitatea brandului si sa ofere consumatorilor o bere si […]

Articolul Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.

Mesajul Phoenix Media pentru industria OOH – Go Green!

Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.