Dark Mode

We INVENT

Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
09 Oct 2024
Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul”

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a anuntat un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. In lunga sa cariera actorul s-a remarcat drept un adevarat povestitor, ce invita oamenii la momente de amintiri si relaxare. Prin aceasta colaborare, Caraiman si-a propune sa consolideze identitatea brandului si sa ofere consumatorilor o bere si […]

Articolul Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.