“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a anuntat un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. In lunga sa cariera actorul s-a remarcat drept un adevarat povestitor, ce invita oamenii la momente de amintiri si relaxare. Prin aceasta colaborare, Caraiman si-a propune sa consolideze identitatea brandului si sa ofere consumatorilor o bere si […]
Articolul Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul” apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.