Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
We INVENT
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a anuntat un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. In lunga sa cariera actorul s-a remarcat drept un adevarat povestitor, ce invita oamenii la momente de amintiri si relaxare. Prin aceasta colaborare, Caraiman si-a propune sa consolideze identitatea brandului si sa ofere consumatorilor o bere si […]
Articolul Nicoleta Cosneanu (Caraiman): „Investitia in comunicare trebuie sa onoreze produsul” apare prima dată în WE INVENT.
Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.