Dark Mode

We INVENT

Mediascope susține viziunea de inovație și sustenabilitate a MBBFW, printr-un concept tehnic integrat, ce îmbină funcționalitatea cu designul contemporan

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
14 Apr 2025
Mediascope susține viziunea de inovație și sustenabilitate a MBBFW, printr-un concept tehnic integrat, ce îmbină funcționalitatea cu designul contemporan

București, 14 Aprilie 2025 În perioada 27–30 martie, Palatul Regal din București a fost gazda ediției de primăvară a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week (MBBFW), unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei de modă din România. Sala Tronului de la Palatul Regal din București a fost un spațiu al contrastelor. Pe de o parte, eleganta arhitecturii istorice, pe de altă […]

Articolul Mediascope susține viziunea de inovație și sustenabilitate a MBBFW, printr-un concept tehnic integrat, ce îmbină funcționalitatea cu designul contemporan apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.