Dark Mode

Pagina de media

Media Fact Book. Piaţa de publicitate din România se apropie de 800 de milioane de euro. Jumătate sunt reclamele TV. Evenimentele sportive contribuie la plus

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
17 Jun 2024
Media Fact Book. Piaţa de publicitate din România se apropie de 800 de milioane de euro. Jumătate sunt reclamele TV. Evenimentele sportive contribuie la plus
Câţi bani s-au investit în publicitate în România în 2023 şi 2024?

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.