Dark Mode

We INVENT

Marketingul: De la multinațională la agenție – provocări și perspective

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
24 Oct 2024
Marketingul: De la multinațională la agenție – provocări și perspective

După 12 ani petrecuți într-o multinațională de top, care a jucat un rol esențial în dezvoltarea mea profesională, tranziția la o agenție a venit cu o serie de provocări, dar și cu oportunități neașteptate. Multinaționala a fost locul unde am învățat rigoarea și am crescut constant, fiind parte dintr-un mediu bine structurat, cu procese clare și strategii de marketing. Sunt […]

Articolul Marketingul: De la multinațională la agenție – provocări și perspective apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.