Dark Mode

We INVENT

Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
06 Nov 2024
Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Kaufland România, V8 Interactive, DORITOS România | OMD România, sunt brandurile și campaniile românești câștigătoare la TikTok Ad Awards 2024 Central Europe, în cadrul unei ceremonii desfășurate la Varșovia. Am vorbit cu Łukasz Dulniak, Head of Content Operations @ TikTok, despre cum performează companiile românești pe această platformă, ce trebuie să știe pentru a atinge succesul, am primit și o […]

Articolul Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.

Mesajul Phoenix Media pentru industria OOH – Go Green!

Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.