Dark Mode

We INVENT

Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
06 Nov 2024
Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Kaufland România, V8 Interactive, DORITOS România | OMD România, sunt brandurile și campaniile românești câștigătoare la TikTok Ad Awards 2024 Central Europe, în cadrul unei ceremonii desfășurate la Varșovia. Am vorbit cu Łukasz Dulniak, Head of Content Operations @ TikTok, despre cum performează companiile românești pe această platformă, ce trebuie să știe pentru a atinge succesul, am primit și o […]

Articolul Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.