Dark Mode

We INVENT

Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
06 Nov 2024
Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei

Kaufland România, V8 Interactive, DORITOS România | OMD România, sunt brandurile și campaniile românești câștigătoare la TikTok Ad Awards 2024 Central Europe, în cadrul unei ceremonii desfășurate la Varșovia. Am vorbit cu Łukasz Dulniak, Head of Content Operations @ TikTok, despre cum performează companiile românești pe această platformă, ce trebuie să știe pentru a atinge succesul, am primit și o […]

Articolul Łukasz Dulniak (TikTok): Marketerii trebuie să prioritizeze creativitatea și autenticitatea și să utilizeze instrumentele și funcțiile diverse ale platformei apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.