Dark Mode

We INVENT

Jam Session Agency pune suflet și creativitate pentru campanii sub umbrela SoulJam

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
17 Jan 2025
Jam Session Agency pune suflet și creativitate pentru campanii sub umbrela SoulJam

2024 a reprezentat pentru agenția independentă de publicitate Jam Session nu doar un an bun din punct de vedere creativ și al rezultatelor de business obținute, cât și anul continuării cu mai multe proiecte a platformei sale adresate proiectelor sociale: SoulJam. SoulJam este numele de cod dat demersului susținut de mai mulți ani de oamenii din echipa Jam Session de […]

Articolul Jam Session Agency pune suflet și creativitate pentru campanii sub umbrela SoulJam apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.