Dark Mode

We INVENT

Inflație și loialitate: cum pot retailerii să-și păstreze clienții când prețul dictează regulile

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
15 Apr 2025
Inflație și loialitate: cum pot retailerii să-și păstreze clienții când prețul dictează regulile

articol de opinie de Cătălin Pațachia – Country Manager Romania at Shopfully. Ce este mai important atunci când facem cumpărături, obiceiul sau prețul? Până nu demult, mulți consumatori repetau achizițiile aproape din inerție – același supermarket, aceeași marcă de cafea, același magazin de haine. Apoi inflația a schimbat regulile jocului. Clienții compară mai mult acum, caută reduceri și nu ezită […]

Articolul Inflație și loialitate: cum pot retailerii să-și păstreze clienții când prețul dictează regulile apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.