Dark Mode

We INVENT

“I wonder if peace knows how to fight”: proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024.

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
04 Nov 2024
“I wonder if peace knows how to fight”: proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024.

București, 4 noiembrie 2024 Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market 2024,  în cadrul XR Coproduction Session se numără și singurul proiect românesc, “I wonder if peace knows how to fight”, o nouă experiență VR inedită scrisă și regizată de Ioana Mischie. Prezentarea stadiului de față al proiectului va avea loc […]

Articolul “I wonder if peace knows how to fight”: proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024. apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.