Dark Mode

Pagina de media

FOTO. Campanie inedită. Cum s-a legat un brand de pâine de mesajul „Nu uita să iei pâine”. Cui aparţine mesajul

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
30 Aug 2024
FOTO. Campanie inedită. Cum s-a legat un brand de pâine de mesajul „Nu uita să iei pâine”. Cui aparţine mesajul
„Nu uita să iei pâine”. De săptămâni bune, toată ţara a fost împânzită cu panouri publicitare cu un mesaj simplu: „Nu uita să iei pâine”. Fără nicio altă menţiune. Al cui este mesajul?

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.