Dark Mode

Pagina de media

Etică sau business? CNA vrea interzis la reclame la jocurile de noroc cu vedete. Industria, FRF, până şi BRAT vor eliminarea articolului. Şi toţi cei care beneficiază de bani de la pariuri!

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
29 May 2025
Etică sau business? CNA vrea interzis la reclame la jocurile de noroc cu vedete. Industria, FRF, până şi BRAT vor eliminarea articolului. Şi toţi cei care beneficiază de bani de la pariuri!
Ce alegem, abordarea etică sau abordarea de business, totul pentru bani. Cum vrea CNA să schimbe legislaţia şi cum se opun cei care primesc din plin bani de la pariuri.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.