Dark Mode

We INVENT

Elena Bululete (Conan PR): „Cel mai important pentru un antreprenor este să accepte și să îmbrățișeze schimbarea”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
15 May 2024
Elena Bululete (Conan PR): „Cel mai important pentru un antreprenor este să accepte și să îmbrățișeze schimbarea”

În aprilie, Conan PR, agenție independentă de comunicare, a împlinit 14 ani de activitate, după ce în februarie sărbătorea numirea Aurei Cândea drept cel mai recent Partener. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR până la Retail sau FMCG, în 14 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri […]

Articolul Elena Bululete (Conan PR): „Cel mai important pentru un antreprenor este să accepte și să îmbrățișeze schimbarea” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.