Dark Mode

We INVENT

Cosmin Gârleșteanu – “Oamenii sunt deschiși în a fi fotografiați și cred că depinde foarte mult de energia pe care o transmiți tu, ca fotograf ”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
18 Mar 2025
Cosmin Gârleșteanu – “Oamenii sunt deschiși în a fi fotografiați și cred că depinde foarte mult de energia pe care o transmiți tu, ca fotograf ”

Orașul e în continuă transformare și ar fi păcat să nu existe oamenii care să-l surpindă în toată splendoarea lui, la intervale regulate. Cosmin Gârleșteanu este fotograf stradal și poartă mai mereu aparatul după el, în așteptarea cadrului perfect. Un superman în stația de tramvai, un Chaplin care-și trage sufletul pe niște scări sau un pionier pe Pegas, sunt imagini […]

Articolul Cosmin Gârleșteanu – “Oamenii sunt deschiși în a fi fotografiați și cred că depinde foarte mult de energia pe care o transmiți tu, ca fotograf ” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.