Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
22 May 2024
COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est
Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunţă rezultate remarcabile obţinute în urma unui studiu recent de măsurare a atenţiei pe mai multe platforme digitale.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.