Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
22 May 2024
COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est
Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunţă rezultate remarcabile obţinute în urma unui studiu recent de măsurare a atenţiei pe mai multe platforme digitale.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.