Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Peste 40% dintre copiii de grădiniţă testaţi într-o campanie de screening au probleme de vedere

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
31 May 2024
COMUNICAT. Peste 40% dintre copiii de grădiniţă testaţi într-o campanie de screening au probleme de vedere
Campania derulată de Reţeaua de oftalmologie „Dr. Holhoş” s-a desfăşurat în prima parte a acestui an în 21 de unităţi şcolare din judeţele Alba şi Cluj, pe un număr de 1.396 de copii.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.