Dark Mode

Pagina de media

COMUNICAT. Fanta, EssenceMediacom şi Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG şi VIDAA din România

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
12 Jun 2024
COMUNICAT. Fanta, EssenceMediacom şi Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG şi VIDAA din România
Fanta şi EssenceMediacom anunţă prima campanie omnichannel lansată cu ajutorul Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.

Fake OOH: Creativitate fara limite

Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.