Dark Mode

We INVENT

Ciucaș continuă angajamentul de brand față de natură prin platforma „Natură curată, relaxare adevărată” și deschide noi Poieni Ciucaș în 2024

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
10 Jun 2024
Ciucaș continuă angajamentul de brand față de natură prin platforma „Natură curată, relaxare adevărată” și deschide noi Poieni Ciucaș în 2024

București, 10 iunie 2024 – De la lansarea acestei inițiative în 2019, Ciucaș a amenajat 23 spații de relaxare, continuând astfel să ofere comunităților locuri ideale pentru relaxare în care se pot bucura de picnic în mod responsabil și totodată de frumusețea peisajelor. În cadrul acestui program, Ciucaș a amenajat numeroase poieni, creând noi spații de relaxare și invitând consumatorii […]

Articolul Ciucaș continuă angajamentul de brand față de natură prin platforma „Natură curată, relaxare adevărată” și deschide noi Poieni Ciucaș în 2024 apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.