Dark Mode

Pagina de media

Ce tarife au stabilit televiziunile de ştiri în campania electorală pentru candidaţii la preşedinţie. Digi24, 6.000 de euro pentru un spot de 30 de secunde

Recomandat de Pagina de media,
Read: 1 min
24 Oct 2024
Ce tarife au stabilit televiziunile de ştiri în campania electorală pentru candidaţii la preşedinţie. Digi24, 6.000 de euro pentru un spot de 30 de secunde
Zeci de televiziuni naţionale şi locale au informat CNA că vor taxa televiziunile pentru campania electorală la prezidenţiale, care debutează vinerea aceasta, pe 25 octombrie.

Vezi articolul integral aici

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.