Dark Mode

We INVENT

Carmen Belcescu (Grifin): „Orice experiență constant bună este creată cu intenție de către companie, are o strategie în spate, nu se întâmplă pur și simplu!”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
16 Aug 2024
Carmen Belcescu (Grifin): „Orice experiență constant bună este creată cu intenție de către companie, are o strategie în spate, nu se întâmplă pur și simplu!”

Customer Experience este un concept folosit prima dată în SUA în 1998, definind un nivel superior serviciilor pentru clienți, pentru o experiență memorabilă a acestora în toate punctele de contact. Avantajele utilizării pentru un CEO? Îmbunătățirea continuă a serviciilor prin înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea la nevoia pieței. Carmen Belcescu a înființat Grifin, business-ul ei de CX, în pandemie, ulterior […]

Articolul Carmen Belcescu (Grifin): „Orice experiență constant bună este creată cu intenție de către companie, are o strategie în spate, nu se întâmplă pur și simplu!” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.