“Nu poate să rămână Outdoorul în urmă la infinit. Nu merge, pierzi banii, se vede.” - Dio Boacă (Phoenix Media)
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
We INVENT
Customer Experience este un concept folosit prima dată în SUA în 1998, definind un nivel superior serviciilor pentru clienți, pentru o experiență memorabilă a acestora în toate punctele de contact. Avantajele utilizării pentru un CEO? Îmbunătățirea continuă a serviciilor prin înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea la nevoia pieței. Carmen Belcescu a înființat Grifin, business-ul ei de CX, în pandemie, ulterior […]
Articolul Carmen Belcescu (Grifin): „Orice experiență constant bună este creată cu intenție de către companie, are o strategie în spate, nu se întâmplă pur și simplu!” apare prima dată în WE INVENT.
Interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.
Digital Out-of-Home (DOOH) își schimbă abordarea, concentrându-se pe soluții mai ecologice pentru a reduce amprenta de carbon.