Dark Mode

We INVENT

BEACH, PLEASE! si MAI, prin ANA, lanseaza cea mai vizibila campanie antidrog, semnata de THE DROP

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
04 Jul 2024
BEACH, PLEASE! si MAI, prin ANA, lanseaza cea mai vizibila campanie antidrog, semnata de THE DROP

comunicat Festivalul BEACH, PLEASE! și Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenția Națională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor, semnata de THE DROP. Aflat la cea de-a III-a ediție, „BEACH, PLEASE!” se adreseaza in special Generatiei Z si este cel mai mare festival urban din Sud-Estul Europei, in acest an fiind asteptati peste 120.000 de oameni, în cele 5 zile […]

Articolul BEACH, PLEASE! si MAI, prin ANA, lanseaza cea mai vizibila campanie antidrog, semnata de THE DROP apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.

Mesajul Phoenix Media pentru industria OOH – Go Green!

Oamenii și companiile au devenit din ce în ce mai conștienți de consecințele încălzirii globale, astfel că a fi sustenabil, ca organizație sau persoană devine o precupare și, în timp, va deveni un angajament de responsabilitate față de planetă.