“Se vede campania” vs. știința din spatele publicității DOOH
We INVENT
Cum arată show-urile live ale trupei bucureștene Air Lines? Ca un street fight, în care contează cine dă primul, dar fără violență. În care oamenii să participe, să strige și să danseze. Anul trecut au lansat și primul lor vinil, albumul Temples, iar din toamnă pregătesc lucruri noi. Am stat de vorbă cu liderul Augustin Nicolae, pentru a ne da […]
Articolul Augustin Nicolae (Air Lines) – Stilul nostru e un ghiveci sonic, o șaorma pe care o consumi neapărat în picioare, adesea mergând, poate chiar alergând apare prima dată în WE INVENT.
Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.
Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.
Treci dincolo de demografie și adoptă informații comportamentale pentru a revoluționa strategia de brand. Descoperă cum înțelegerea contextului de utilizare a aplicațiilor, a vizitelor în locații și a interacțiunii bazate pe evenimente te poate ajuta să te conectezi cu publicul tău exact în momentul și locul potrivit, pentru un impact maxim.