Dark Mode

We INVENT

Augustin Nicolae (Air Lines) – Stilul nostru e un ghiveci sonic, o șaorma pe care o consumi neapărat în picioare, adesea mergând, poate chiar alergând

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
30 Jun 2025
Augustin Nicolae (Air Lines) – Stilul nostru e un ghiveci sonic, o șaorma pe care o consumi neapărat în picioare, adesea mergând, poate chiar alergând

Cum arată show-urile live ale trupei bucureștene Air Lines? Ca un street fight, în care contează cine dă primul, dar fără violență. În care oamenii să participe, să strige și să danseze. Anul trecut au lansat și primul lor vinil, albumul Temples, iar din toamnă pregătesc lucruri noi. Am stat de vorbă cu liderul Augustin Nicolae, pentru a ne da […]

Articolul Augustin Nicolae (Air Lines) – Stilul nostru e un ghiveci sonic, o șaorma pe care o consumi neapărat în picioare, adesea mergând, poate chiar alergând apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.