“Cum să câștigi la OOH”
We INVENT
In contextul actual tehnologic, in care nevoia cea mai mare este cea a unor conexiuni durabile intre oameni si branduri, numirea Anei-Maria Taralunga la conducerea departamentului de creație al Digitas isi propune sa aduca un nou val de experienta si viziune creativa, cu un puternic accent pe Emotional Intelligence Data. Mai precis, o abordare creativa si empatica a datelor cu […]
Articolul Ana-Maria Taralunga (Digitas): „Mi-am propus sa redescoperim bucuria avutului de idei” apare prima dată în WE INVENT.
Astăzi, când atenția înseamnă bani, acele două secunde în care publicul tău se întreabă: "Este real?" ar fi suficient pentru a-i face să interactioneze și, în cele din urmă, sa își amintească de brandul tău.
T-Mobile US a anunțat pe 13 ianuarie 2025 că va achiziționa Vistar Media, un furnizor de tehnologie pentru publicitate digitală, pentru aproximativ 600 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2025.