Dark Mode

We INVENT

Ana-Maria Taralunga (Digitas): „Mi-am propus sa redescoperim bucuria avutului de idei”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
27 May 2024
Ana-Maria Taralunga (Digitas): „Mi-am propus sa redescoperim bucuria avutului de idei”

In contextul actual tehnologic, in care nevoia cea mai mare este cea a unor conexiuni durabile intre oameni si branduri, numirea Anei-Maria Taralunga la conducerea departamentului de creație al Digitas isi propune sa aduca un nou val de experienta si viziune creativa, cu un puternic accent pe Emotional Intelligence Data. Mai precis, o abordare creativa si empatica a datelor cu […]

Articolul Ana-Maria Taralunga (Digitas): „Mi-am propus sa redescoperim bucuria avutului de idei” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.