Dark Mode

We INVENT

Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
20 Aug 2024
Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.”

Inteligența artificială generativă este aici și va rămâne. Cred că nimeni nu mai are niciun dubiu în acest sens. Dacă, însă, pentru moment tema acesteia este umflată ceva mai mult decât e cazul, dacă este cu adevărat accesibilă, utilă sau chiar mai mult de-atât dacă oameni din domenii creative urmeză să-și piardă joburile de pe urma intrării GenAI în lumea […]

Articolul Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

De la Publicitate la Utilitate Urbană: Creșterea rolului civic al DOOH

Publicitatea Digitală Out-of-Home (DOOH) trece printr-o transformare importantă — dintr-un canal destinat în principal mesajelor comerciale într-un instrument dinamic de implicare civică și serviciu public. Pe măsură ce orașele devin tot mai inteligente și mai interconectate, DOOH se dovedește a fi mai mult decât o platformă comercială. Devine o parte esențială din infrastructura urbană modernă.

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.