Dark Mode

We INVENT

Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.”

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
20 Aug 2024
Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.”

Inteligența artificială generativă este aici și va rămâne. Cred că nimeni nu mai are niciun dubiu în acest sens. Dacă, însă, pentru moment tema acesteia este umflată ceva mai mult decât e cazul, dacă este cu adevărat accesibilă, utilă sau chiar mai mult de-atât dacă oameni din domenii creative urmeză să-și piardă joburile de pe urma intrării GenAI în lumea […]

Articolul Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.” apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Dio Boacă (Phoenix Media): “Outdoorul, ca toate celelalte medii, vinde o audiență și trebuie cumpărată AUDIENȚĂ”

Ca de obicei la-nceput de an, facem împreună cu Dio Boacă, CEO Phoenix Media, o trecere în revistă a ceea ce a fost bun sau special în anul precedent, respectiv 2024, și ce se anunță pentru 2025. Facem asta cu-atât mai mult în acest moment, cu cât în prezent lucrurile care vin dinspre mediul politic către mediul de afaceri sunt tot mai „abramburistice”.

Un an de creștere, inovație și leadership în DOOH

2024 a fost un an dinamic și plin de realizări pentru Phoenix Media, marcat de extinderea rețelei DOOH, parteneriate strategice, inițiative sustenabile și recunoaștere în industrie. Iată o retrospectivă lunară a celor mai importante evenimente.

Când outdoor-ul devine cu adevărat outdoor!

Phoenix Media sărbătorește 21 de ani de inovație în publicitatea digitală OOH din România. În stilul propriu, compania a pregătit o surpriză specială pentru a marca această aniversare.