Investește în OOH (nu doar) atunci când (îți) este greu
We INVENT
Inteligența artificială generativă este aici și va rămâne. Cred că nimeni nu mai are niciun dubiu în acest sens. Dacă, însă, pentru moment tema acesteia este umflată ceva mai mult decât e cazul, dacă este cu adevărat accesibilă, utilă sau chiar mai mult de-atât dacă oameni din domenii creative urmeză să-și piardă joburile de pe urma intrării GenAI în lumea […]
Articolul Alexandra Trofin (Digitas): “GenAI are mai mult un “wow effect”, dar este departe de a fi plug & play.” apare prima dată în WE INVENT.
Progresele în AI, machine learning și tehnologia 5G va îmbunătăți capacitățile DOOH în viitor. Ne putem aștepta la experiențe mai personalizate și captivante, cu reclame care se adaptează în timp real la spectatorii individuali și împrejurimile acestora.
Piața DOOH este pregătită să își îmbunătățească performanțele datorită progresele tehnologice rapide, creșterii cererii consumatorilor pentru soluții inovatoare și investițiilor strategice ale principalilor jucători din industrie. Se estimează că anul 2024 va marca începutul unei traiectorii ascendente, susținută de activități sporite în cercetare și dezvoltare, introducerea de tehnologii avansate și un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.
Cheltuielile globale pentru publicitatea Out of Home (OOH) au atins 41,9 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu 16% față de cele 36,2 miliarde de dolari din 2022, depășind astfel bariera de 5%. Acum, OOH reprezintă 5,2% din cheltuielile publicitare globale, în creștere de la 4,7% în 2022.