Dark Mode

We INVENT

31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
09 Jul 2024
31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity

WeInvent zice „Jos Pălăria #TheAlternativeSchool” pentru primii 19 ani de lobby pentru creativitate prosperă, cu cap & inimă, așa că-și invită comunitatea să se delecteze cu un regal de informație și de inspirație premiată global, la #TheFutureOfCreativity, pe 31 Iulie, la #TheOneCotroceni. Care-s temele evenimentului inițiat de Teodora Migdalovici, fondatoarea programului ? *Trenduri în evoluția brandurilor din FMCG via Cannes […]

Articolul 31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Publicitatea OOH: Care sunt principalele 3 avantaje ale acestui canal?

Chiar dacă este unul dintre cele mai vechi canale de publicitate, OOH nu numai că supraviețuiește, dar prosperă prin inovație și adaptare la noile cerințe ale pieței. Având în vedere scăderea bugetelor de marketing în ultimii ani, multe branduri reevaluează rolul și impactul publicității OOH în strategiile lor.

Așii DOOH: De ce este eficient acest canal

Publicitatea digitală în afara locuinței a înregistrat o creștere remarcabilă, devenind un canal esențial în mixul de marketing al multor branduri. Deși succesul său este evident, măsurarea impactului și captarea atenției rămân provocări majore. În acest context, Talon, o agenție globală independentă de publicitate out-of-home (OOH), a realizat un studiu ce evidențiază cei trei „AȘI” ai acestui tip de publicitate.