Dark Mode

We INVENT

31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity

Recomandat de We INVENT,
Read: 1 min
09 Jul 2024
31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity

WeInvent zice „Jos Pălăria #TheAlternativeSchool” pentru primii 19 ani de lobby pentru creativitate prosperă, cu cap & inimă, așa că-și invită comunitatea să se delecteze cu un regal de informație și de inspirație premiată global, la #TheFutureOfCreativity, pe 31 Iulie, la #TheOneCotroceni. Care-s temele evenimentului inițiat de Teodora Migdalovici, fondatoarea programului ? *Trenduri în evoluția brandurilor din FMCG via Cannes […]

Articolul 31 Iulie, TheOneCotroceni: Lumea bună din marcom merge la #TheFutureOfCreativity apare prima dată în WE INVENT.

THE LATEST

Evoluția DOOH: Un orizont promițător

Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is entering one of its most transformative and prosperous eras, and the data clearly supports this upward trend. Fueled by rapid technological advancements and shifting market dynamics, the industry is witnessing robust growth across the board. As we move into 2025, it’s becoming increasingly evident that this year will be a pivotal moment for brands aiming to modernize and elevate their advertising strategies through DOOH.

Cinci tendințe care modelează peisajul publicitar DOOH în 2025

DOOH evoluează rapid în 2025. Publicitatea Outdoor este acum mai dinamică și bazată pe date. Noile tehnologii și obiceiurile în schimbare ale consumatorilor împing brandurile să fie creative. În acest articol, acoperim cinci tendințe cheie care modelează DOOH în 2025.